Ads 468x60px

.

.

marți, 26 martie 2013

Mic spring HAUL

Buna fetelor.
In sfarsit se apropie primavara,parca ne dorim mai multa culoare,zilele devin mai lungi,ne gandim deja la mare,la soare si la cum vom arata cu putin bronz.Astazi am decis sa va arat ce am mai achizitionat in ultima vreme.Sunt ultimile cumparaturi de iarna,va pregatesc un wishlist de primavara....sper sa il transform in haul.
Iata si produsele:

Produse pt corp si par.Cautam un produs bun si ieftin pentru curatarea tenului si am ales gelul crema de la Elmiplant pentru ten uscat si sensibil.Eu personal sunt multumita de el.Este nevoie de o cantitate destul de mica si curata foarte bine fara a fi nevoie sa insistam foarte mult.Eu il aplic pe un buretel umed si masez toata fata si repet pana ce buretelul nu se mai umple de resturi de fdt si pudra.Este destul de hidratant si nu usuca fata.
Ca deodorant am cumparat Nivea fara aluminum,cel putin asa arata pe ambalaj,rezista destul de bine si miroase placut.
Imi trebuia si o protectie pentru caldura la coafat si am ales Syoss.Inca nu am apucat sa o folosesc pentru ca uit de fiecare data(deh..mai pacatuiesc si eu)..dar sper sa o incerc in curand.

Pentru ten am mai achizitionat trei luciuri de buze care sunt potrivite pentru primvara:de la Flormar un roz P806 si un nude P813,care imi plac la nebunie,si de la Oriflame Brilliant Coral,o nuanta foarte vesela si placuta.De altfel,am mai luat si un tus negru foarte rezistent pe care il ador, de la W7 cosmetics.Este usor de aplicat..are o pensula subtire care ajuta orice mana mai stangace(asa ca a mea) si se  mentine foarte bine pe durata zilei.Am mai cumparat si un blush cu sclipici auriu de la Revlon ,nuanta Merlot at midnight,foarte placut..dar si foarte pigmentat,motiv pentru care trebuie aplicat cu foarte mare grija in catitate mica.,
Si un alt  produs este un bb cream de la avon care tocmai aparuse si trebuia testat.Este un produs interesant,dar nu cel mai bun..este mai mult un simplu fond de ten
Ultimul meu produs pentru voi este si preferatul meu si anume fondul de ten de la Clarins Extra Firming nr 06 Praline pe care pur si simplu il ador.Pana acum este fdt perfect pentru mine ,lumineaza tenul,nu il incarca,acopera atat cat am nevoie si persista foarte mult.
Cred ca il puteti gasi si in Sephora undeva la 140 ron ...eu l am achizitionat de aici.



V-am pupat..sa fiti frumoase


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates