Ads 468x60px

.

.

marți, 26 martie 2013

Spring Wishlist

Buna fetelor.
Bine v-am regasit.Afara este inca foarte frig,ultima zapada ne-a luat prin surprindere si chiar daca abia asteptam sa trecem la pantofiori si fustite iata ca ne-am reintors la gecile de iarna.Stati linistite..vine ea si vara.
  Pentru lunile care urmeaza am un wishlist cam lungut ,in principiu pe tema make-up.Vreau sa fac o comanda pe site MUA,de unde imi doresc cate ceva si inca o comanda de produse Essence.Pe langa astea mai am cate ceva in cap si in pozele ce urmeaza va voi arata.


O alta dorinta de-a mea este o paleta naked,de preferat prima,imi plac mai mult nuantele.
De la Zara imi doresc aceste sandalute,pe care le ador..
De pe site-ul Asos:

Cam atat imi aduc aminte acum,dar cu siguranta erau mai multe.Revin cu update-ul cat de repede se poate.
 PA-pa

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates