Ads 468x60px

.

.

miercuri, 12 iunie 2013

Buna fetelor,

   Astazi am pentru voi un review,si anume la  autobronzantul de la Gerovital.A venit vara si bineinteles ca tuturor ne place o piele aramie si stralucitoare.Fie ca preferam  soarele,fie ca nu,pielea bronzata e un must.Eu,personal prefer sa folosesc un produs autobronzant pe tot timpul anului,pentru a evita solarul.Insa vara,ador marea si soarele,dar pentru ca am o piele foarte alba,folosesc inainte de bronzatul propriu-zis si aceasta crema.
   Dupa zeci de creme incercate  de la  Avon,la Oriflame,la St.Moritz,Garnier si altele am ramas la cel de la Gerovital si datorita balantei calitate-pret.Este perfect pentru mine,nu lasa urme ,nu miroase urat,nu se ia pe haine si are o culoare perfecta.
  Il folosesc cam de trei ani si inca nu am gasit altul care sa imi placa la fel de mult.

Contine urmatoarele igrediente:Aqua, Steareth-2, Ceteareth-12, Stearyl Alcohol, Ceteareth-20, Distearyl Ether, Cetearyl Alcohol, Paraffinum Liquidum, Propylene Glycol, Dihydroxyacetone, Caprylic/Capric Triglyceride, Cera Alba, Dimethicone, Parfum, Olea Europaea Oil, Hippophae Rhamnoides Oil, Sodium Metabisulfite, Methylisothiazolinone, Phenethyl Alcohol, PPG-2-Methyl Ether, Punica Granatum Pericarp Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Glycerin, Citric Acid, BHA, Citronellol, Limonene, alpha-Isomethyl Ionone, Geranoil, Hexyl Cinnamal, Hydroxycitronellal, Butylphenyl /////methylpropional, Linalool, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehide.
poza preluata de aici

Nu contine parabeni,creeaza un bronz natural dupa 2-3 utilizari si lasa o piele catifeleta si supla.Il gasiti in farmacii sau in diverse magazine de cosmetice la pretul de aprox.20 ron.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates