Ads 468x60px

.

.

sâmbătă, 27 iulie 2013

Glitter all over

Buna fetelor,

   Azi am chef de postari,ca doar e weekend.Daca nu azi,atunci cand.?
   In ultima vreme,dupa cum am mai zis,am facut o obsesie pentru ojele glitter.Am pe wishlist cateva de la OPI,dar cum inca nu am apucat sa le achizitionez,am luat ceva care sa contina mult sclipici,colorat si in diferite forme.Si acum,sa va arat pe ce oje am pus eu mana in ultimul timp.
    Pentru inceput,am reusit sa gasesc ojele Jolly Jewels si am 3 ,pe care le ador si le folosesc singure sau in diverse combinatii.
   Pe langa acestea ,mai am cateva no-name de care sunt multumita,isi fac bine treaba.Cea mai veche oja glitter pe care o detin este China Glaze nuanta Liquid Crystal,una din preferatele mele.
Am doua si de la Farmec,care arata super peste o alta nuanta si ultimele,dar nu cele din urma,de la Essence,facand parte tot din primele achizitii de gen.
   Sper sa mai trec cateva pe lista cat de curand.











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates