Ads 468x60px

.

.

sâmbătă, 6 iulie 2013

LOTD

Buna fetelor,


  Astazi,m-am gandit sa fac primul  meu LOTD si acesta este machiajul purtat de mine  astazi la munca.Nu este foarte elaborat,de altfel nici nu prea am mult timp la  dispozitie dimineata.Tenul a fost pregatit in prealabil,cu  binecunoscuta baza matifianta de la Sephora,iar in loc de fond de ten am aplicat,cu un buretel umed crema colorata de la Balea,in nuanta medium.Corector nu am aplicat deloc,pur si simplu am uitat de el.Pudra folosita a fost Stay Matte de la Rimmel in nuanta 03 Peach Glow, ca blush am folosit Nyx in nuanta Pinky,iar ca bronzer Miss Sporty Sun Kissed Duo.Pentru machiajul ochilor,am aplicat baza de la Essence si culorile din paletuta de la Joy.Peste am aplicat un creion negru Ada si rimelul meu preferat Colossal.Si cam asta este look-ul  meu de astazi.Din lipsa de timp nu am pozat toate produsele,dar pe viitor voi incerca sa fac cat mai multe astfel de postari,pentru ca eu stiu ca le ador.












Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates