Ads 468x60px

.

.

marți, 23 iulie 2013

The Beauty Blogger Tag

Buna dimi ,fetelor

   M-am gandit sa fac un tag in care sa raspund mai multor intrebari interesante despre mine si obiceiurile mele de beauty.L-am gasit citind ca de obicei bloguri peste bloguri,deh...am si eu obsesiile mele.O sa raspund foarte sincer tuturor intrebarilor si astept cu interes si raspunsurile voastre.Eu am gasit intrebarile in   engleza,dar voi incerca sa fac o traducere cat mai concisa
   Fac aceasta postare pentru ca stiu cat de mult imi place sa citesc asta si la alte fete,sa vad diferite pareri si sfaturi de beauty.

  1. Parul tau natural,este drept sau cret?
 Parul meu,de la Mama Natura este foarte drept si pisicos.Imi este tare greu sa fac din el o coafura care sa arate bine,pentru ca nu vrea sa stea in niciun fel.

2.Te vopsesti singura sau la salon?
In ultimul timp am renuntat complet la vopsit,pentru ca vreau sa imi deschid putin culoarea si prefer sa o fac cu cat mai putine daune.In trecut ma vopseam destul de mult singura,pentru ca era mereu aceasi nuanta.La salon apelam cand imi doream ceva cu mai mult de doua nuante sau o culoare mai speciala.

3.Ai acelasi stil zi de zi,sau mai schimbi?
Recunosc.In privinta parului,spre deosebire de machiaj..sunt ceva mai lenesa.Te obicei il port ori liber,ori in coada.Este mult mai simplu si rapid.Prefer asta,poate si datorita parului meu,extrem de greu de aranjat.

4.Iti faci singura manichiura si pedichiura?
De cele mai multe ori..da.Am un pitic de-al meu si prefer sa ma ocup singura de unghiile mele,mai ales ca imi si face placere.Nu imi este greu,imi place sa le colorez mereu altfel si sa fac tot felul de incercari.Asa ca e mult mai usor asa decat sa ma duc la salon odata la doua zile.Si cum nu am nevoie nici de unghii aplicate,las vizita la salon pentru alte ocazii.
 
5.Cat de des schimbi oja?
Pai tocmai ziceam ca imi place sa le schimb destul de des.Cam odata la 3 sau 4 zile,in functie de calitatea ojei.Daca rezista mai mult de 5 zile deja ma plictisesc si le sterg oricum.Imi place sa experimentez diverse culori si combinatii.

6.Iti faci pedichiura doar vara sau si iarna?
Recunosc ca in urma cu vreo doi ani o faceam doar vara,iarna o neglijam putin.Doar ca ,pe perioada sederii mele in caminul studentesc am avut o colega de camera foarte cocheta,care avea mereu o pedichiura impecabila.Si fiind si prietene bune,am preluat si eu acest obicei al ei.Acum cred ca am trecut in extrema cealalta si ar trebui sa le las sa respire putin aer curat.

7.Cat timp iti ia sa aplici machiajul?
Depinde pentru ce ocazie ma machiez.Daca este un machiaj de zi cu zi,pentru munca il fac destul de repede,pentru ca la 6 dimineata sunt mult prea adormita.Un corector,putina pudra si blush,un rimel si un ruj si sunt gata de plecare.Daca ma machiez pentru o ocazie poate sa dureze si 40 de minute.Ma mai rasfat si eu din cand in cand.

8.De ce te ocupi prima oara,fata sau ochi?
Primul lucru pe care il fac este sa aplic produsele pentru ten si abia apoi trec la ochi.Regula se schimba daca realizez un machiaj mai elaborat al ochilor cu pigmenti sau farduri inchise.In acest caz,pentru a nu pata tenul,aplic intai fardul si dupa finisez tenul,pentru a avea un machiaj curat.

9.Ai o intreaga colectie de cosmetice sau cumperi doar ce ai nevoie?
Nu pot sa zic ca am o mare colectie,dar categoric am mult mai multe produse decat cele esentiale.De la un blush doua la 10 e ceva distanta.Asta e pasiunea mea si mi-o intretin.
 
10.Cat de des porti gene false?
Destul de rar.Pentru ca mie imi sunt destul de incomode,inca nu m-am obisnuit cu ele.Le port ,in general la ocazii.

11.Iti faci un machiaj complet zi de zi?
Nu,tenul meu nu necesita un machiaj foarte elaborat zi de zi,asa ca nu il stresez fara rost.Doar esentialul.

12.Porti machiaj cand esti singura acasa sau cu familia?
De obicei nu.Pentru ca la munca port produse de machiaj in fiecare zi,prefer ca acasa sa las tenul sa respire.Aplic machiaj doar cand imi realizez diferite machiaje pentru blog sau incerc ceva nou.

13.Pleci din casa fara machiaj?
De obicei nu.Cel putin nu fara putin corector,mascara si ruj.

14.Cate produse high-end ai?
Nu sunt o impatimita al produselor high-end.Gasim si multe cosmetice mai ieftine si de calitate.In general cand vorbim de fond de ten apelez la produse high-end.

15.Iti planifici outfit-ul seara sau decizi pe loc?
De obicei uit sa fac asta seara si dimineata sunt mereu pe fuga si niciodata nu gasesc nimic de imbracat.

16.Cat de des iti schimbi geanta?
Destul de rar.Fac cate o obsesie pentru o geanta si uit sa o mai schimb.Imi aduc aminte doar cand nu merge cu outfit-ul.

17.La ce ora te trezesti si la cat te bagi la somn?
Programul de munca este destul de haotic,asa ca ori ma trezesc foarte tarziu ori foarte devreme,dar cert este ca niciodata nu ma bag la somn cand trebuie.Sunt pasare de noapte.

18.Cat de des faci exercitii fizice?
Spre rusinea mea,destul de rar.Pana acum m-a ajutat destul de mult metabolismul ,dar ar trebui sa pun mana la treaba cat mai repede.

19.Dreptaci sau stangaci?
Dreptaci

20.Ce inaltime ai?
1.67

21.Vorbesti vreo limba straina?
Engleza,franceza si cochetez inca cu germana.

22.Cate animale de companie ai?
3 caini,toti nebuni.Doi lupi si un bichon.

23.Cat de des esti pe Blogger?
De cand am blogul zi de zi.Imi place sa vad ce au mai postat alte fete,ce comentarii au mai aparut si ce postari mai am in agenda.

24.Cat de des faci curatenie in casa?
Sunt cam nebuna in privinta curateniei.Asta imi spune toata lumea.Totul trebuie sa fie la locul lui si casa luna.

25.Ce o sa faci in restul zilei?
O sa fiu la munca pana la ora 3,dupa care ajung acasa si voi pregati o noua postare.Si astazi am si program de gatit,poate o sa postez ce minunatii o sa fac.

V-am pupat!!O zi frumoasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates