Ads 468x60px

.

.

vineri, 9 august 2013

Nivea in-shower body milk

Buna fetelor,

  Astazi, vreau sa va vorbesc despre un produs nou,care pe mine m-a cucerit si anume Nivea In-Shower Body Milk.L-am achizitionat acum o saptamana in urma diverselor review-uri citite si nu imi pare rau.Recunosc ca sunt o lenesa cand vine vorba de crema de corp,intotdeauna uit sa o aplic.
   Si cum este vara si am stat destul de des la soare pielea mea este putin uscata si gelul de dus a aparut la tanc:o idee bine venita.Faci si dus si te dai si cu crema:perfect.
   L-am achizitionat din Carefour la pretul de 17 ron si am fost multumita de la prima folosire.Dupa ce te speli in mod normal si aplici gelul de dus preferat te clatesti si aplici gelul de la Nivea .Il intinzi bine pe piele pentru a-si face efectul dupa care il clatesti si pe acesta.Efectul este imediat:o piele discrte parfumata si catifelata.
  Eu stiu sigur ca il voi folosi mult timp de acum inainte.
 


Un comentariu:

  1. Buna...

    Chiar astazi am incercat si eu noul produs Nivea si tin sa va spun ca am ramas super incantata. Sunt o mare iubitoare a lotiunilor, cremelor, unturilor pentru corp dar acest produs tind sa cred ca le intrece pe toate...plus ca este foarte usor de folosit. Speli, aplici laptele, clatesti iar efectul este wooowww!!!!

    Kisses...

    RăspundețiȘtergere

 
Blogger Templates