Ads 468x60px

.

.

duminică, 4 august 2013

Summer make-up

Buna fetelor,


  Astazi o sa va arat machiajul pentru o zi obisnuita de munca.De obicei nu ma machez strident sau foarte colorat,folosesc nuante calde de zi,mai ales pe timp de vara.Tenul l-am pregatit cu o crema usoara,peste care am aplicat un fond de ten de la Almay,putin corector si o pudra usor mai inchisa.
  Fiind o zi lunga de munca,dar totusi weekend am facut un machiaj in nuante de auriu si argintiu,iar pe linia inferioara a ochiului am aplicat un albastru care a dat putina culoare.
 Pe linia genelor superioare am folosit liner si rimel si machiajul a fost gata.
Rujul folosit este intr-o nuanta de roz de la Golden Rose nr.93.













V-am pupat si pe data viitoare!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates