Ads 468x60px

.

.

marți, 3 septembrie 2013

Mini Haul D.M

Buna fetelor,


  Astazi revin cu o noua postare si anume un haul.Nu este unul cu foarte multe produse,ci doar cateva de care aveam mare nevoie.Le-am achizitionat din DM si sunt incantata de toate.Iata  deci care sunt achizitiile.




Doua geluri de dus,pentru ca ador gelurile din gama lor,iar cel cu cocos este absolut divin.
Demachiantul pentru ochi,pe care nu l-am mai cumparat pana acum si auzind atatea pareri pozitive despre el trebuia sa il cumpar...si bineinteles ca deja a intrat in favoritele lunii.
Samponul uscat,pe care nu l-am incercat inca.
Deodorantul mini pentru ca aveam nevoie de unul pentru vacanta.Nu este cel mai bun,dar nici nu l-am aruncat.
Corectorul in nuanta 03 de la She,pentru ca am intrat intr-o febra a corectoarelor si testez tot ce imi pica in mana.Si de acesta,sincer sunt chiar foarte multumita.
  Am incheiat si cu acest haul si ne revedem la urmatoarea postare.

  V-am pupat.!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates