Ads 468x60px

.

.

vineri, 13 septembrie 2013

Smokey intens

Buna fetelor,

  Pentru astazi m-am gandit sa va arat un machiaj mai intens,pentru seara pe care eu il port destul de des cand ies in oras.Este un machiaj smokey,in nuante de gri ,negru si putin mov.Va voi arata in poze cu ce am pregatit tenul si apoi cateva poze realizate pe parcursul machiajului.Pentru ten am folosit o baza matifianta de la Loreal care momentan este preferata mea. 
   Pentru machiajul ochilor am folosit Lancome mono pentru toata pleoapa,un argintiu sidefat.Mai departe am folosit paletuta de la Sleek Oh So Special,griul inchis in pliu,movul mat deasupra pliului si putin negru tot in pliu pentru ceva mai multa intensitate.In coltul intern si pe arcada am folosit Elf mono enchanted. 
   Si mai departe va las cu rezultatul final.

  Fond de ten Affinitone 24h,32 Golden in jur de 40 ron
  Corector  duo Stay Matte 030,18 ron
  Corector Flormar 02,15 ron
     
   Blush Nyx Pinky ,Bronzer Elf Warm 22 ron
   
Lancome Cupid Blue 80 ron



   V- am pupat si ramaneti frumoase!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates