Ads 468x60px

.

.

vineri, 1 noiembrie 2013

20 Beauty Questions Tag

Buna dimi fetelor,


  Astazi ma simt pregatita pentru un nou tag.Se apropie weekendul si parca sunt mai linistita,mai ales ca o sa am o mini vacanta de 5 zile...si poate reusesc sa fac cateva postari putin mai elaborate si mai gandite.
  Dar pana atunci haideti sa purcedem la intrebarile tag-ului nostru.

   1.Is your hair naturally curly or straight?
     Ai parul natural cret dau drept?
  Parul meu natural este destul de drept,daca mai recurg si la placa in 5 minute sunt gata aranjata.Doar daca ma bag la somn cu parul ud si nearanjat se aseaza foarte ciudat,dar cred ca lucrul asta este general valabil.
  My hair is naturally straight and if I use the straightener I am ready to go without any headache.Only if I go to bed with my hair wet in the morning I look like a little monster.

2. Do you dye it yourself or go to a salon?
   Te vopsesti singura sau la salon?
  De obicei ma vopsesc singura pentru ca nu imi fac nimic special,am aceeasi culoare de ceva timp.De aproximativ 6 luni am renuntat total la vopsit pentru ca vreau sa revin la culoarea mea naturala.
   I usually die my hair alone,because I don't do anything special,just my regular color...in the past months I haven't dyed it at all.I'm trying to return to my natural color.

3. Do you wear the same hairstyle everyday, or do you change it? 
   Porti in fiecare zi aceeasi coafura sau iti place sa le schimbi?
  De obicei port parul liber,in coada sau intr-un coc lejer.Asta pentru ca am un par destul de fin si greu de aranjat .Timpul nu imi permite mereu sa fac ceva mai elaborat ,iar pentru zi cu zi nici nu cred ca este nevoie de mai mult.
   I usually wear my hear down,in a ponytail or a lose bun.It's simple and easy,because my hair is very thin and hard to style.

4.  Do you do your own mani/pedi, or do you go to a salon? 
 Iti faci singura manichiura si pedichiura, sau mergi la salon?
  Depinde de situatie si de ocazie.Sunt genul care schimba mereu culoarea si nu sunt adepta manichiurii cu gel,asa ca de cele mai multe ori imi fac singura atat manichiura cat si pedichiura.Salonul il aleg doar daca vreau ceva mai special sau am un eveniment la care trebuie sa particip si unghiile mele nu arata tocmai bine. 
  I do my own mani and pedi because I love to change color often and I am not a fan of gel nails.I choose the salon only if I want something special or I have an event to go to and my nails are ugly.

5. How often do you change your nail polish?  
Cat de des iti schimbi oja de unghii?
  Imi schimb culoarea unghiilor destul de des pentru ca ma plictisesc repede,dar cel putin de doua ori pe saptamana.
   I change my nail color very often because I get bored very  fast.At least two times a week.

6. . Do you polish your toes in the winter or only in the summer? 
Iti pictezi unghiile de la picioare si iarna sau doar vara?
    Acum ceva timp nu obisnuiam sa imi fac unghiile de la picioare iarna,dar am stat in chirie alaturi de o prietena care avea mereu pedichiura facuta si cred ca s-a luat si la mine,pentru ca acum am mereu pedichiura facuta.
    Some time ago I didn't used to do my pedi,but I had a roommate to had always his nails done....so now I do the same thing...I've got it from her.

7. How long does it take for you to put on make-up? 
Cat dureaza pentru tine sa iti aplici machiajul?
   Depinde unde trebuie sa ajung,daca e o zi obisnuita de lucru imi ia 10-15 minute.Dar daca este un eveniment sau o ocazie speciala dureaza si o ora cu toata "pregateala" de rigoare..
  Depends on the place or time,but if it is a simple work day,I think10-15 minutes.If a have a special ocasion it can take to an hour to make all the necesarry ajustments.

8.  What do you do first? Face or eyes?
  Ce machiezi prima data?Ochii sau fata?
Depinde ce machiaj fac.De obicei incep cu fata si termin cu machiajul ochilor,dar daca folosesc farduri mai inchise pentru un machiaj mai intens,atunci incep cu ochii pentru a acoperi cu machiaj diferitele greseli sau caderi de fard.
I usually start with the face and finish with the eyes,but if I do something complex,using dark colors...Then I first do eye make-up and afterwars face...to hide all faults ..

9. Do you collect make-up or just buy what you need when you need it? 
  Colectionezi machiaje sau doar cumperi ce ai nevoie, cand ai nevoie?
  Recunosc faptul ca imi place sa cumpar tot felul de produse,chiar daca nu am nevoie de ele.Clar nu sunt genul care cumpara un fond de ten,maxim doua..ci mai multe,pentru ca imi place sa incerc diferite firme.Deci da...colectionez si nu ma opresc doar la strictul necesar.
 I admit I am a make-up freak.I don't buy strictly just what I need,I like to buy all kinds of different products and try them...

 10. Do you do a full  make-up everyday? 
 Aplici un machiaj complet in fiecare zi?
Nu,de cele mai multe ori prefer un machiaj simplu,folosesc corector,putin blush,mascara si gloss si sunt gata de plecare.
No,I usually prefer a simple make-up,I apply only concealer ,blush,mascara and a gloss and I am ready to go. 
     

 11   .Porti machiaj cand esti singura acasa sau cu familia?
Do you wear make-up when you're alone or with family
Nu,in casa niciodata nici cand sunt singura nici cu familia.
No.I never wear make-up in the house,neither alone or with family.

12.  Would you leave the house without make-up? 
 Ai pleca din casa fara machiaj?
Da, doar daca ma grabesc si nu am deloc timp sa ma machez.Altfel nu.. 

13. How many high-end products do you have? 
 Cate produse high-end detii?
Am cateva,dar nu foarte multe.In general nu tin cont de cat costa sau de firma,doar sa fie calitative si sa " ma inteleg bine cu ele".
I have a few,but generally I don't care about the name of the product,I just look for products that work for me...

14.Do you plan your OOTD every night or you decide when you get dressed? 
 Iti planuiesti outfit-urile de seara sau te decizi pe moment?
De obicei nu imi planuiesc outfit-ul de seara,ma bazez pe instinct ,desi cateodata sunt in pana de timp.Imi planuiesc ceea ce o sa port doar cand urmeaza sa particip la un eveniment important si conteaza fiecare detaliu in parte.
I don't usually plan my outfits,I just go with the flow,with the moment.But when I have to go somewhere important,I plan everything from head to toe.

15. How tall are you?
  Ce inaltime ai?
Am aproximatix 1,67,nu sunt foarte inalta dar ma simt ok asa.
I am about 1,67....I am not very tall but I am comfortable with my height.

16.  Do you speak any foreign languages? 
 Vorbesti vreo limba straina?
 Da,vorbesc engleza,franceza si foarte putin  germana.
Yes,english,french and a little bit of german. 

17.  Do you keep a list of products to try or do you see other posts?
  Pastrezi o lista cu produsele pe care vrei sa le incerci sau te uiti la alte postari?
 Nu am o lista cu produse,dar recunosc ca mai citesc review-uri pe alte bloguri si imi fac cate o idee despre produse pe care mi le doresc.De obicei daca imi doresc ceva nu renunt pana nu imi achizitionez.
I don't have a list of products,but when I want something I usually wait until I can aford it,and I also like to read other blogs to know the features of that one product I want. 

18. How did you come up with your blog name? 
  Cum ai inventat numele blogului?
Sincer,nu m-am gandit foarte mult,am vrut ceva simplu si usor de retinut.
I didn't think it too much,just something simple and easy to remember.

19. What's your favorite color? 
Care este culoarea ta preferata?
Ador culorile...dar am o afinitate pentru rosu.Mi se pare ca e o culoare plina de viata,vibranta si mi se pare ca mie personal mi se potriveste,cu optimismul meu si pofta de viata.
I don't have a favorite color,I like all of them,but I admit a have a special attraction for red.I think it goes with my optimist personality ..and it just suits me....

20. Do you swear? 
 Injuri?
Nu obisnuiam sa injur absolut deloc,cel putin in copilarie.Insa recunosc ca acum mai am momente, cand sunt foarte nervoasa ,mai scap cate un cuvintel nu chiar ortodox..Incerc sa remediez aceasta problema.
I didn't use to swear..at least when I was little..but now I admit I do that sometimes,just a little word...but I try to fix this problem.  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates