Ads 468x60px

.

.

marți, 19 noiembrie 2013

Home Spa


Buna dragele mele,



  Revin astazi cu o noua postare.Aveam stabilit sa postez ceva mai des zilele ce au trecut,dar date fiind conditiile si anume,durerea mea de masea si acum mai nou,raceala, a trebuit sa imi schimb putin planurile.
 Si pentru ca weekendul trecut ,si anume sambata am fost singura acasa m-am gandit sa profit si sa ma rasfat putin.Iata in ce a contat rasfatul meu.Nu trebuie sa dam o groaza de bani pentru a ne simti bine,putem sa ne simtim niste dive si in comfortul propriei case.
Haideti sa parcurgem pasii unui rasfat de la prima ora.

11:00..Cam asta ar fi prima ora demna de o diva,pentru ca avem nevoie de somn,mai ales cand programul ne permite.E placut din cand in cand sa lenevesti fara remuscari,stiind ca nu ai nimic de facut,decat sa te ocupi de tine si de trupul tau,atat interior cat si exterior.

11:30 Dupa o masa usoara,adica un ceai verde si cateva fructe am trecut la treaba.Si mi-am pregatit mastile.Aveti nevoie in primul rand de ulei de masline.
  Pentru unghiutele mele am pregatit un combo intre jumatate de canita de ulei de masline,jumatate de zeama de la o lamaie si cateva picaturi de ulei esential de trandafir.(*1)
  Pentru par am folosit tot ulei de masline,de aceasta data o canita plina,un galbenus de ou,doua linguri de miere ,cateva picaturi de vitamina A uleioasa,doua linguri de ulei de ricin si doua linguri de ulei de mesteacan.Aceasta masca face minuni pentru orice tip de par.Doar tineti minte sa o folositi cel putin la o luna ,o luna si jumatate.(*2)







1*.Acestea sunt pozele pentru amestecul folosit pe unghiute..
2*.Amestecul pentru par
Am amestecat toate ingredientele foarte bine si cu ajutorul unei pensule pentru aplicarea vopselei am pus tot acest amestec pe par.Recunosc ca este destul de cleios si deranjant,dar merita.Daca puteti lasati masca toata noaptea pe par,daca nu,este ok chiar si 3 ore cat am tinut-o eu.
Intre timp am profitat de beneficiile unui ceai verde.
12:30.Dupa ce am mancat si am pregatit mastile m-am apucat de treaba.Am pus al doilea amestec pe par,am aplicat o casca de baie,pentru ca amestecul sa nu curga si deasupra un prosop uscat.Si astfel pregatita,mi-am pus serialul preferat si unghiutele la inmuiat.Cat am stat cu aceasta masca,mi-am terminat unghiutele si m-am imprietenit cu laptopul.

La sfarsit,ele aratau asa....foarte hidratate de la uleiul de masline.
Inainte de a intra la baie si a spala tot amestecul din par,am aplicat pe fata o masca cumparata recent.Si anume o masca cu trandafiri de la Avon.A fost prima folosire,dar mi-a placut la nebunie,se simte foarte placut pe ten.


Si in final,pe la 17:00 am terminat totul cu o binemeritata baie cu multa spuma,sare de baie si un gel de dus pur si simplu delicios.Dupa am aplicat cremele pentru picioare,am uscat parul si mi-am aplicat crema mea preferata,cu miros de vanilie.Si sa nu uitam de cremele pentru fata si de cateva lumanarele parfumate in camera pentru un somn...ca de bebelus...
  Credeti-ma ca o sa va simtiti minunat..mai feminina si mai plina de viata....si toata casa va fi parfumata de la atatea creme si lotiuni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates