Ads 468x60px

.

.

sâmbătă, 2 noiembrie 2013

Lotd


Buna dragele mele,

   Astazi revin cu un Lotd,stiu ca nu este ceva foarte elaborat.Am avut cateva zile foarte ocupate si mi-am facut foarte putin timp pentru machiaj asa ca am realizat ceva rapid,simplu si usor de realizat folosind doar cateva produse.
  Lucrez la cateva proiecte pentru niste viitoare postări,dar care necesita ceva timp.Imi doresc foarte mult sa iasă ceea ce trebuie,asa ca fac totul usor si calculat. Pana atunci va las cu pozele.
Pe toata pleoapa am folosit fardul crema de la Elf,peste el am adăugat fardul mono de la Color Trend dintr o colectie mai veche,iar in pliu am facut o Combinație între Creep,Naked si fardul de la Loreal.In coltul intern si pe arcada am folosit Virgin.

V-am pupat..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates