Ads 468x60px

.

.

joi, 14 noiembrie 2013

Review

Buna fetelor,


   In ultimile zile am tot planificat tot felul de postari si am facut zeci de planuri,dar pana la urma nu s-a realizat nimic din toata aceasta lista.Si asta pentru ca,dupa ce mi-am calculat foarte bine cateva zile de concediu in care fiecare lucru era programat perfect,iata ca totul a fost dat peste cap.Exact in seara in care am intrat in concediu m-am trezit cu o durere ingrozitoare de masea.Am zis nu-i nimic,trece,am luat o pastila si gata.
  Numai ca surpriza,in dimineata urmatoare partea stanga a fetei era atat de umflata,numai buna pentru Halloween.Asa ca in loc sa fac ce planuisem...si anume cateva postari,ceva incercari de make-up,iesiri cu fetele,sala si cate si mai cate,am zacut la pat cu pastile si cu o durere de cosmar.
  Dar..sa lasam deoparte lucrurile negative si sa trecem la fapte.Acum sunt bine si m-am gandit sa fac un mic review unor produse pe care le folosesc incontinuu de o luna si sunt foarte incantata si multumita de ele.

  De ceva timp ma tot gandeam ca,tinand cont ca am facut 25 de ani,ar trebuie sa incep sa folosesc produse antirid.Zis si facut.Am facut un drum in DM in cautarea produselor perfecte.Si pentru ca bugetul nu mi-a permis achizitionarea unor creme celebre de pe piata,am hotarat sa ma uit la noi in ograda,adica la niste produse romanesti.
 La plecarea din magazin ,dupa o ora de invartit printre produse,zic eu ca am ales ceva si pentru varsta mea ,si pentru timpul de ten si problemele lui.Si iata ce am luat.




Prima este o  crema de noapte si anume Cosmetic Plant Crema Antirid cu ulei de catina si masline.
Pret:14 ron
Este o crema pentru ten normal si mixt,destul de grasa,dar pentru tenul meu uscat este numai buna..mai ales ca o folosesc strict noaptea.Se foloseste dupa varsta de 25 de ani si contine 50 ml de produs.
Contine ulei de masline bogat in acizi grasi esentiali si ulei de catina,o veritabila polivitamina (vit. A.E,D,F),crema previne si atenueaza ridurile.Eficacitatea antirid este amplificata de adaosul de vitamine A,E,B5.
 Se aplica seara pe pielea fetei si a gatului,demachiata si tonifiata in prealabil folosind miscari circulare si masand usor pielea.

A doua este o crema contur de ochi ce are si efect de anticearcan,tot de la Cosmetic Plant
Pret:13 ron,cantitate 30ml
Este o crema pentru ten normal si mixt,hraneste,catifeleaza si regenereaza pielea din jurul ochilor.
Uleiurile de masline,catina,samburi de struguri si vit.A,E si pantenol fortifica epiderma fragila si contribuie la reducerea progresiva a ridurilor fine.Peptidele purificate din soia si orez alaturi de oxidoreductoza si extractul de albastrele diminueaza cearcanele si pungile de sub ochi prin inbunatatirea microcirculatiei si consolidarea tesutului conjunctiv.
Nu contine parabeni,parfum si coloranti

Am ales sa vorbesc despre aceste produse,pentru ca intradevar fac ceea ce promit.Le folosesc in fiecare seara de o luna si cateva zile si nu am mai avut niciurma de cos(nici macar in acea perioada a lunii),cearcanele au fost reduse..si pielea mea in general pare mai hidratata si sanatoasa.
 Nu stiu cum reactioneaza pe un ten mai gras,ea fiind grasa din compozitie datorita uleiurilor,dar pentru pielea mea sunt perfecte.

Si inca un avantaj ar fi ca se consuma destul de greu,datorita faptului ca este nevoie de o cantitate destul de mica de produs.

V-am pupat!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates