Ads 468x60px

.

.

marți, 17 decembrie 2013

Christmas Tag!!



Buna dragele mele!!


Ati impodobit bradutul??Eu sunt o fana a Craciunului si DA ..l-am impodobit.Chiar daca nu avem zapada nu ii simt lipsa foarte tare...putem sarbatori si fara...conteaza cu cine petrecem toate aceste frumoase zile.
Pentru postarea de astazi am pregatit ceva de sezon....si anume Christmas Tag,pentru ca stiu ca mie imi place la nebunie sa citesc astfel de postari.
Sa incep zic...

1.Preferi un brad de Craciun real sau sintetic...?

Recunosc ca imi place la nebunie mirosul inconfundabil de brad natural,dar pentru a mai salva din bradutii atat de sacrificati in aceasta perioada a anului aleg unul sintetic..care tine cativa ani buni.

2.Esti intr-o cafenea in luna Decembrie.Ce comanzi?

In mod sigur ceva cald,un ceai foarte aromat sau o ciocolata calda.Sa ne mai incalzim putin dupa frigul de afara.

3.In ce culori decorezi bradul?

Imi place sa le schimb,dar ador rosul si auriul..in opinia mea sunt strict culorile sarbatorilor. 

4.Preferi sa primesti sau sa oferi cadouri.?

Ambele in egala masura.Pentru ca da...este un sentiment foarte frumos sa primesti cadouri din partea celor dragi,dar la fel de frumos este sa daruiesti la randul tau.

5.Cum arata pentru tine o masa traditionala de Craciun?

Cu mancarea traditionala,cozonac, sarmalute,friptura si putin vin rosu.Obligatoriu bradutul impodobit si cateva lumanarele frumos parfumate.

6.Cum te imbraci in ziua de Craciun?

Depinde unde petrec aceasta zi.Daca aleg sa stau acasa voi avea o tinuta caduroasa si lejera.
Daca ies undeva clar o rochita si tocuri...feminin am zis.

7.Care este melodia de Craciun preferata?

Ador melodia Feliz Navidad in interpretarea lui Michael Buble si Thalia.
8.Care este filmul preferat de Craciun?

Oricat de vizionat ar fi fost Home Alone ramane totusi un ever green....dar sunt muulte muutle...!!
How the Grinch stole Christmas,The Santa Clause(all three of them),Elf.

9.Deschizi cadouri inainte sau dupa masa de Craciun

Spre rusinea mea niciodata nu am rabdare sa desfac cadourile de Craciun.Intotdeauna stiu ce am primit inainte.Ce sa fac..sunt foarte curioasa!!!

10.Care este mirosul preferat de Craciun?

Mirosul de portocale,de vin fiert si de lumanarele parfumare de mere,vanilie sau scortisoara.



V-am pupat si astept si tag-urile voastre..mai este timp pana la Craciun!!
Best wishes.!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates