Ads 468x60px

.

.

marți, 10 decembrie 2013

Winter essentials..sau ce ador eu iarna..!!

Buna fetelor,


  Da stiu..tot iarna..tot frig!!.Mai avem destul de rabdat,abia ne obisnuim cu anotimpul friguros.Eu personal nu ma dau deloc in vant dupa iarna,sunt mai mult fanul zilelor insorite de lenevit la soare si bronzat.
  Din fericire are si iarna avantajele ei,cizmulite si botine cu blanita,bluzite pufoase,crengute de brad si prajituri de casa..parca nu mai suna chiar atat de rau.
   Si in plus ,peste tot este o atmosfera plăcută,de sărbătoare.Toata lumea se agita,aleargă dupa cadouri,isi fac vizite si coc prăjituri gustoase.

   Si pentru ca iarna trebuie sa ne păzim bine de frig,căutam tot felul de lucruri pentru a ne simti confortabil,blanite,sosetele pufoase,caciulite,rujuri si oje de sezon si cate si mai cate.
  In concluzie,va prezint astazi preferatele mele in sezonul rece,lucrurile de care nu ma despart in nicio zi.




Rujurile mele preferate sezonul acesta.Am mers mult pe culori tari,buze conturate puternic si ochi intr-un machiaj minimalist.
MAC-Goes and Goes
Flormar-P320,nuanta mata
Crema de maini de care sunt dependenta,pielea mainilor fiind cea mai greu incercata de vant.
Crema de corp,absolut necesara in sezonul rece
Balsamul de buze,la fel de important.
Uleiul de argan,de neinlocuit.Usor de folosit atat pe par,cat si pe piele.Face minuni si se consuma foarte greu.


   

Ojele mele preferate :Flormar Dou Chrome DC04 si L.A Colors.

O paturica pufoasa si calduroasa,o carte buna si un ceai verde.Mai pe scurt ,o seara perfecta de iarna.
Hainute pufoase,de toate tipurile.Pulovarase,manusi,jambiere,caciulite si mai ales esarfe..preferatele mele.
Vitaminele,foarte importante daca nu vrem sa ne trezim cu o raceala de toata frumusetea cand ne este lumea mai draga.
Si nu in ultimul rand,reviste..multe reviste pentru serile reci in care stam in casa.
Sunt singura ca ar mai fi si altele,dar doar la astea m-am gandit in momentul postarii.



Voi ce preferate aveti?
V-am pupat!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates