Ads 468x60px

.

.

marți, 25 martie 2014

Empties!!

Buna fetelor,

    Am o mare problema cu introducerea...niciodata nu stiu ce sa scriu.Cum sa anunt ce urmează sa cititi in postare.Parca nici sa trec direct la subiect nu pot.
   Singurul lucru pe care il am in minte este vremea...soarele.Iubesc vara si parca am revenit la viata odata cu zilele astea frumoase si călduroase.Este atat de placut sa vezi totul colorat,flori peste tot,lume vesela,cerul albastru si soarele stralucind...se schimba totul in jurul tau.
   Mi-am scos deja de la naftalina hainutele înflorate de vara si paletutele cu farduri colorate.Recunosc si ca in ultima vreme m-am machiat destul de des si am pus ceva efort in toata treaba asta.

  Dar destul cu povestile...sa revenim la oile noastre...vreau sa va vorbesc astazi despre produsele terminate in ultimile doua luni.

Cateva deodorante,majoritatea de la Balea pentru ca nu stiu de ce...le tot recumpar.

Samponul de la Nivea pentru reparare si balsamul cu argan Swiss-O-Par.
   Era o perioada cand eram fan al samponului Nivea,dar acum ceva s -a schimbat...ori in componenta samponului ori cu parul meu.Mi se îngrasa foarte repede parul si simt ca nu il curată destul de bine.
   Cu balsamul nu am avut probleme,am fost multumita.

Doua geluri de dus de la Avon si o spuma de baie pe care o aveam de pe vremea comunistilor. 


Servetelele mele preferate din care am consumat mai multe pachete dar am uitat sa le păstrez si apa micelara de la Gerovital care nu m-a dat pe spate.

Picaturile de ochi pe care le mai folosesc din cand in cand ,mascara mea preferata si un rimel transparent pentru sprâncene care pe langa faptul ca s-a rupt ajunsese      maro de la atâta folosire.

Doua produse de curatare a unghiilor,destul de bune.

Si cu ultimile produse închei aceasta serie de Empties...apa de gura de la Aquafresh,prea puternica pentru gustul meu si un gel antibacterial pe care il folosesc mereu la munca.

Ati folosit produsele prezentate?
Ce părere v-au facut?

Pupici!!!

4 comentarii:

  1. am incercat acetona de la blanchette b si gelurile de dus de la senses. cel de craciun miroase tare bine!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi-a placut la nebunie gelul de dus si mi-a parut rau ca nu am luat macar doua...Pupici

      Ștergere
  2. nu stiu cum reusiti voi,fetele mele, sa strangeti sticlute goale,ca eu nu am rabdare si le arunc imediat. pupp

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adevarul este ca si eu ma chinui sa nu uit sa le depozitez.Tin o punguta tare draguta in baie...cu tot felul de fluturasi iesiti in relief...ca sa imi atraga atentia si sa pun produsele in ea.Si le si rotesc...ca sa le pot folosi pe toate ca altfel nu mai ajung sa le termin::)))...
      Pupici si ms de comm...este important pt mn,te apreciez mult.

      Ștergere

 
Blogger Templates