Ads 468x60px

.

.

vineri, 14 martie 2014

W7 waterproof eyeliner

Buna dragilor,

  
    Nu am mai facut de mult un review si am ramas cu cateva restante.Si asta deoarece am descoperit cateva produse foarte bune de care m-am îndrăgostit dar nu am apucat sa vi le prezint inca.De obicei sunt o persoana care schimba des produsele de makeup pentru ca imi place sa testez mereu altceva.Dar cand se întâmpla sa gasesc un produs foarte eficient nu renunt la el.
   Asa s-a întâmplat si cu cel pe care urmează sa vi-l prezint.L-am achiziționat cu ceva timp in urma,dar pentru ca aveam un altul in folosință am amânat putin inaugurarea lui.Am folosit destul de mult tușul in ultima vreme chiar si pentru machiajul de zi cu zi si cel de la W7 Cosmetics este genial...un produs foarte bun,calitativ,rezistent(fiind un produs waterproof)foarte pigmentat si cu aplicare ușoară .Pensula permite realizarea atat a unei linii extrem de subțiri cat si a uneia mai groase.
Nu mai stiu exact la ce preț l-am achiziționat ,dar pe internet am vazut prețuri mai mult decat acceptabile,in jur de 4-5 euro.

Profitând de acest review  am postat di cateva poze cu un makeup realizat strict cu acest liner.

Va salut si ramaneti frumoase!!!!

2 comentarii:

  1. Nu am avut niciun produs W7 dar am citit ca ar fi bune.Eu cu tusul nu prea ma descurc..:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este greu pana gasesti unul perfect ca apoi nu mai renunti la el..eu recunosc ca rar se intampla sa nu il folosesc.Pupici

      Ștergere

 
Blogger Templates