Ads 468x60px

.

.

sâmbătă, 12 aprilie 2014

Natural look

Buna fetelor,

   Incerc sa ma tin de promisiunea de a posta cat mai des asa ca astazi revin cu un nou look.
   Este ceva natural,in nuante pamantii,usor de realizat si de purtat.
La finalul postarii veți avea si lista produselor folosite.


Ten:Baza matifianta Loreal Studio Secrets
       BB Cream Avon Ideal Flawless
       Corector Rimmel Stay Matte 030
        Blush Nyx 05 Pinky
       Bronzer L.A Colors
Ochi:Baza Jumbo Nyx nuanta Milk
       Paleta Nyx Book of Smokey Look
       Mascara Maybelline Colossal
       Tus negru W7 Cosmetics. 
Buze:Balsam Nivea
        Ruj Avon Color Trend nuanta Flirt
 
La final am adăugat spray-ul de fixare de la Avon si cam asta a fost.
V-am pupat!!!

       

4 comentarii:

  1. foarte frumos! cum ti se pare sprayul de fixare de la avon?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc!!! L-am folosit doar de cateva ori ,dar pare ok.Strange putin cand il aplici..cel putin impresia asta o am eu..Mie mi-a rezistat ok machiajul 7 ore...chiar si la ochi parca a rezistat mult mai bine,dar asta si cu baza de ochi..Puppp

      Ștergere
  2. Machiajele naturale sunt favoritele mele,niciodata nu dai gres cu un astfel de make-up!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa este..cand esti in pana de idei stii ca mergi la sigur.Pupici

      Ștergere

 
Blogger Templates