Ads 468x60px

.

.

vineri, 25 aprilie 2014

Orangina

Va salut fetelor,

   Revin cu un nou make-up ,de aceasta data unul colorat,care pe mine ma duce cu gândul la razele călduroase ale soarelui de vara,in special culoarea rujului.
    Stiu ca ultimele postări au fost numai de make-up,dar am avut o pofta incredibila de pictat fata...am experimentat cu tot felul de stiluri dar inca mai am de munca...asta este clar.Inca ma chinui sa fac ceva acceptabil cu tehnica cut crease dar nu am fost multumita de rezultat.
   In rest ma chinui sa implementez noul program de postari ,care va intra in normal începând de luni.
   Daca aveti ceva păreri si propuneri le astept cu drag. 
   Va las acum cu pozele si bonus un Notd...


  1.  Pentru ochi am folosit urmatoarele produse:
  • Paleta Santee cu nuante mate
  • Mascara Colossal Maybelline
  • Tus W7 cosmetics
  • Baza creion Nyx nuanta Milk
     2.   Pentru ten am folosit urmatoarele: 
  • Fond de ten Burjois cu pensula nr. 34:Beige Rose
  • Pudra Stay Matte Rimmel 03 Peach Glow
  • Blush Nyx 05 Pinky
  • Corector Rimmel Wake me up 02







Pentru unghii am folosit China Glaze nuanta Liquid Crystal si desi o am de ceva timp inca se mentine in topuri.



V-am pupat si astept sugestii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates