Ads 468x60px

.

.

marți, 17 iunie 2014

30 days of beauty

Buna fetelor!

    Bine v-am regăsit.Din păcate,cu toate încercările mele tot nu am reusit sa tin pasul cu postările.Am ratat si postarea de luni si cateva review uri ,dar o sa incerc sa revin pe linia de plutire.A fost o luna si jumătate plină si abia am facut fata treburilor zilnice.
    In următoarele zile o sa incerc sa ajung la zi cu postările.
    Pentru astazi am o provocare pentru voi:30 days of beauty se numește.Pentru următoarele 30 zile voi posta pe instagram cate o poza pentru fiecare cerință a provocării.
    La sfârșitul acesteia voi face o postare cu toate pozele in care voi da si cateva detalii despre ele.

   
   Astazi va veni prima poza cu rujul meu preferat.
     Pe instagram ma găsiți cu numele georgyablog sau aveti in partea de sus a paginii de blog linkul direct.
    Pentru cele interesate va invit sa faceti provocarea.Eu am descoperit-o tot pe instagram si mi-a placut ideea.

Va salut!!
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

 
Blogger Templates