Ads 468x60px

.

.

joi, 5 iunie 2014

Favoritele lunii mai

Hey girls,


   A venit si iunie si oficial am intrat in sezonul de vara.Numai ca deocamdata nu prea se vede,vreme urata ,mohorata si prea putin soare .Nici n-am apucat sa imi scot rochitele de la naftalina...si imi sunt atat de dragi.
  Luna trecuta nu am folosit foarte multe produse si asta datorita unei perioade destul de agitate.Am fost mai mult pe fuga si niciodata nu apucam sa termin tot ce aveam de facut.Ramaneam mereu cu restante de pe o zi pe alta.
 In principiu machiajul a fost destul de minimalist si am optat in special pentru trusa Naked1.Desi am cautat-o disperata si mi-am dorit-o foarte mult,odata ce a intrat in posesia mea am cam neglijat-o.Asa ca in luna mai m-am hotarat sa o pun iarasi in functie si mi-am dat seama cat de mult o iubesc.Are niste nuante superbe,pigmentate si foarte usor de blenduit.


   Pentru ten am folosit foarte mult fondul de ten si corectorul primite spre testare de la Oriflame.Am fost o norocoasa si mi s-au potrivit perfect nuantele asa ca am profitat la maxim de produse si au intrat in preferatele mele.
   Creioanele de la Avon din gama glimmerstick fac parte din colectia mea de machiaj inca din timpul liceului si pur si simplu le ador.Sunt foarte cremoase si usor de folosit si rezista foarte bine.De curand am luat si unul pentru sprancene si sunt mai mult decat multumita.Este perfect pentru nevoile mele,cremos,se aplica usor si rezista suficient cat sa nu fie nevoie de reaplicare.
   Ultimul produs este un mascara de la Rimmel si anume Scandaleyes.Initial nu mi-a placut declos efectul dat,dar dupa ce s-a consumat putina inceput sa arata mult mai bine si drept urmare l-am folosit zilnic.




Pentru unghii am folosit doua nuante superbe de roz.Asa ma simt eu vara,mai roz ,mai vesela si plina de viata.

Corpul l-am rasfatat cu un ulei crud de avocado de la Mayam cumparat de pe elemental.eu.Este un ulei ce reda elasticitatea si confortul pielii si previne si trateaza cu succes vergeturile.



Pentru ten am folosit masca de la Yves Rocher,iar pentru picioare un scrub cu cirese pentru ca vine vara si trebuie sa arate perfect in sandalute si slapi.

  Am o problema cu punctele negre,in sensul ca nu pot sa le sufar.Desi nu imi apar decat 2-3 destul de rar,incerc sa am un ten perfect asa ca atunci cand apar folosesc aceste doua produse si isi fac treaba cu brio.
   Plasturii de la Montagne Jeunesse mi se par cei mai buni,iar de gelul de la Avon numai de bine.
 


Si ultima pe lista..obsesia mea pentru bronz.Trecand prin Dm,evident cu o lista clara de cumparaturi...am depasit cu mult lista si am luat numai bazaconii.Doar ca printre ele am nimerit si un super produs ...autobronzantul din gama Balea.Stiti ca preferatul meu este cel de la Gerovital,dar nu am reusit sa il gasesc..si minunte acesta seamana foarte mult cu el.Singurul dezavantaj fiind ca are acel miros foarte urat de DHA.



Cam atat a fost pentru luna aceasta...va las si cu ceva chestii random

Filmul preferat..primul pe care l-am vazut la cinema acum 7 ani la venirea in Bucuresti
Stardust..o poveste superba ,l -am revazut cu placere si mi-l recomand cu draga inima.

Si una din melodiile mele preferate....printre multe altele.Cred ca am fost putin romantica luna aceasta...m-au atras lucrurile lacrimogene:)).

Voi ce preferate aveti...ati folosit vreun produs din cele prezentate?

Va salut cu drag!!!


 

2 comentarii:

  1. folosesc cu drag masca de la clearskin de la avon si am avut si rimelul dar nu mi-a placut formula. :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Nici mie nu mi-a placut deloc la inceput,dar cu timpul parca si-a schimab putin compozitia si mie se pare bun pt un efect natural.pupici

    RăspundețiȘtergere

 
Blogger Templates